Armin Kõomägi “Minu Mustamäe”

koomagiminumustamaeArmin Kõomägi “Minu Mustamäe”

Armin Kõomäge polnud ma varem üldse lugenud ja tema üllatas väga. Heas mõttes muidugi. Täitsa küps kirjandus ning nii vaimukas, stiilne. Tore realismi ja sürrealismi segu. Eriti meeldis mulle niminovell “Minu Mustamäe”. Pahvatasin öövaikuses korduvalt kõva häälega naerma, niivõrd kihvtid olid mõned võrdlused ja kohad. Kuigi olen kogu elu elanud Tartus, olid nii Nõmme kui Mustamäe, just üks üheksakorruseline Vilde tee maja Kännu Kuke ja ABC 3 vastas, minu lapsepõlves väga olulised paigad. Sõitsin seega jutustajal peaaegu sabas… Mulle väga meeldis see sõit.

Anneli Heinmaa
Tartu Descartes’i Lütseumi õpetaja

Armin Kõomägi „Minu Mustamäe“

Kõik need, kes on lugenud Mati Undi „Sügisballi“, võiksid „Minu Mustamäe“ kindlasti läbi lugeda. Ja kõik need, kes ei ole „Sügisballi“ lugenud, samuti.  Kui tänapäeva inimesel ei ole kiire elutempo tõttu alati aega romaani süveneda, siis üks nauditavalt ja täpselt kirjutatud novell enne uinumist on just sobiv annus kirjandust.  Saab muiata, aga mõtlema panevad ka.

Annika Rebane
Tartu Kivilinna Gümnaasiumi õpetaja

Lisa kommentaar