Andres Ehin “Täiskuukeskpäev”.

Ma mõtlesin tükk aega, mis siis on see raamat, mis mulle on kõige suuremat mõju avaldanud, siis see on Andres Ehini “Täiskuukeskpäev”. Ükski teine raamat ei ole niivõrd ilmutuslik minu jaoks olnud. Ma lugesin seda, ma arvan 14-aastasena, ja siis järsku tuli minu jaoks äratundmine, mis on kirjandus. Mida luule tähendab. Mida saab üldse kirjanduse kaudu öelda. Mida saab kirjandusega teha tehnilises mõttes. Ma hakkasin aru saama luulest ja Andres Ehin on siiamaani minu lemmikluuletaja.

Krista Ojasaar
kirjandusteadlane
Melliste raamatukogu juubelil

Lisa kommentaar

