Toomas Raudam „Tänulikud surnud”

Mis mulle meeldis?
Selle raamatu idee: kirjutada novelle mõeldes varalahkunud muusikutele (Janis Joplin, Jim Morrison, Jimi Hendrix, John Lennon, Elvis Presley ja Brian Jones). Ma arvan pisut aru saavat, miks need jutud on kirjutatud. Üks põhjusi on see, et inimeste, keda me tunneme vaid loomingu kaudu, surm puudutab meid mõnikord ootamatult sügavalt.
Raamatu kujundus. Kaanepilt, formaat, sisekujundus – kõik klappis ja olgugi veidi kitšilik, kuidagi väga võluv.raudamtanulikudsurnud

Mis mulle ei meeldinud?
Tekst ise. Lause lause järel läks lugemine minu jaoks igavamaks ja tüütumaks.

Miks ma sellest siis kirjutan?
See raamat on olnud aluseks neljale toredale arvustusele: Igor Garšneki „Tänulikud surematud” , Jürgen Rooste „Sellest ei tea paljud” , Tõnis Kahu „Surma hinda küsi surnutelt” ja Immo Mihkesloni „Muusika sünnib kuskil mujal, mitte suus” . Ka ei ole päris ma lootusetu ses osas, et keegi võiks sest raamatust midagi siiski leida. Ja lõppeks lohutuseks neile, kellele loetu ei meeldinud, et te pole üksi.

Tiina Sulg

2 kommentaari

  1. Posted by Krõõt Kaljusto-Munck on 10 november 2009 at 14:39

    Muusikute enneaegsetest surmadest on tehtud veebileht: http://www.av1611.org/rockdead.html

  2. Posted by sulepuru on 8 september 2010 at 11:26

    Veel üks ilus arvustus – sedakorda teksti mõistev ja toetav – Hannes Varblaselt http://paber.ekspress.ee/viewdoc/E861050309B44591C225778900550CBA/rss

Lisa kommentaar

